Reklamační řád REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁS, REKLAMÁCIÓS FELTÉTELEK

Általános rendelkezések

A reklamációs eljárás a vásárló és az eladó közti általános üzleti együttműködést foglalja össze. (NEMO Czech s.r.o. vállalat). A vásárló a termék megrendelésével illetve átvételével egyetért az alábbi üzleti és reklamációs feltételekkel.

Az eladó a NEMO Czech s.r.o. vállalat, cégjegyzékszám: 27259056, Adószám: HU30377774, melynek székhelye Na Skalce 13, 150 00 Praha 5 Smíchov, bejegyezve a Praha-i bíróságon a C 108234 szám alatt.

További információk a cégről a https://www.kerti-fem-hazak.hu/ internetes oldalon, a Kapcsolat menüpont alatt találhatóak.

 

Árak és szállítási feltételek

Minden termék érvényben lévő szerződéses ára megtekinthető az alábbi internetes oldalunkon: https://www.kerti-fem-hazak.hu/.

Az eladás során az eladó számlát állít ki a vásárló felé a megrendelt termékekre, amely számla egyben jótállási jegyként is szolgál. A megrendelt árut futárszolgálat szállítja vásárló címére a megrendeléstől számított lehető legrövidebb időn belül és a termék rendelkezésre állásától függően. Amennyiben a megrendelt termék nem kapható, erről a tényről a vásárlót értesíti.

 

A garancia időtartama

A garanciális időszak a termék vásárlásának dátumától kezdődik, azaz a kiállított számlán szereplő naptól. A törvény által megszabott jótállási időszak 24 hónap.

A garanciális időszakon belül a reklamációkat a 248. §-as számú Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. számú csomagküldő szolgálatra vonatkozó Fogyasztóvédelmi törvény szabályozza, figyelembe véve jelen reklamációs feltételek megjegyzéseit.

 

Garanciális feltételek

1. A vásárló minden esetben köteles az általa megrendelt árut az átvételkor leellenőrizni, hogy rendben van-e és megfelel-e az általa megrendelt terméknek.

2. A sérült terméket haladéktalanul köteles visszaküldeni az értékesítőnek és helyreigazítást kérni.

3. A vásárló továbbá köteles a hibás árut visszaküldheti az eladó címére, amely minden esetben szerepel az áru mellé küldött számlán. A reklamált terméket köteles olyan formában visszaküldeni, hogy az egyéb módon ne sérüljön. A küldeménynek tartalmaznia kell a reklamált terméket, a vásárlási számla másolatát és a kitöltött jótállási jegyet. Ezek hiányában a reklamáció elutasításra kerülhet.

4. A reklamáció nem vonatkozik a termék helytelen használata által okozott sérülésekre, a mindennapi használat során keletkezett kopásra, vagy mechanikai sérülésekre.

5. A vásárlástól, indok megadása nélkül visszalépni, a 108/2000 számú csomagküldő szolgálatra vonatkozó Fogyasztóvédelmi törvény 12 paragrafusa értelmében lehetséges, mégpedig a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül. A vételár visszatérítése vagy a termék cseréje azonban csak abban az esetben lehetséges, ha termék megfelel a visszáru követelményeinek - nem viselt, nem sérült, az eredeti csomagolásban.

6. A használat során keletkezett törés, karcolás és egyéb hasonló sérülés nem tekinthető gyártási hibának, ezért ilyen esetben nem lehet szó jogos reklamációs igényről.

7. A céghez utánvéttel visszaküldött termék átvétele nem lehetséges, a termék ellenőrzésének hiányában és az ilyen jellegű küldeményeket az üzemeltető nem veszi át!

A reklamációs panaszok ügyintézési menete

Abban az esetben, ha az áru az átvétel időpontjában nem felel meg az adásvételi szerződés feltételeinek, a vásárlónak jogában áll kérni, hogy számára az eladó ingyen és indokolatlan késedelem nélkül az árut kicserélje vagy megjavítsa.

  • Kérjük, a kitöltött REKLAMÁCIÓS JEGYZŐKÖNYVET az [javascript protected email] e-mail címre küldeni!
  • Kérjük, töltse ki a JEGYZŐKÖNYVET és a sérült elemről KÉPET (KÉPEKET) az [javascript protected email] küldeni!

A szerződéssel való megfelelés azt jelenti, hogy az eladott áru minősége és tulajdonságai megfelelnek a követelményeknek, a forgalmazó, a gyártó vagy annak képviselője révén leírtaknak vagy várhatóan fedik a reklámokban hirdetett minőséget és a termékre jellemző tulajdonságokat, illetve mennyiségben és súlyban megfelelnek az előrírt jogszabályoknak, valamint annak a célnak, amit a forgalmazó deklarál.

 

Javítások és indokolatlan reklamációk

Indokolatlan reklamáció esetén (mechanikus sérülés, általános elhasználódás, eltörés, stb.) az eladó a vásárló kölségére megjavítja a reklamált terméket, amennyiben ez technikailag és technológiailag megoldható. Javítás után a terméket a vásárló költségére elküldi a vásárló címére és javítás költségét, valamint a postaköltséget a vásárló utánvéttel fizeti meg.

 

Záró rendelkezések

Kidolgozva a 248. §-as számú Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. számú csomagküldő szolgálatra vonatkozó Fogyasztóvédelmi törvény, valamint a hatályban lévő Európai Uniós jogszabályok értelmében.