A rendelés menete

  • sedy.jpgAz internetes oldalunkon lehetőség nyílik az online vásárlásra.
  • A megjelenített termékekre on-line, a webáruházon keresztül és emailben fogadjuk a megrendeléseket.
  • Az online megrendelés leadása nagyon egyszerű. A továbblépés céljából a megrendelésen belül kövesse a kék színű ikonokat (Megveszem, Megrendelem)
  • Kifizetésre több lehetőség adott. A szállítást végző cég futárának (utánvét), előreutalásnál a megadott bankszámlára (banki átutalás).
  • A megrendelés elküldése előtt lehetőség van a kosárban található tételek és mennyiségek megváltoztatására illetve törlésére, anélkül, hogy a megrendelést a beszállító jegyezné. A tételek módosítása esetén (törlés, mennyiség növelése, csökkentése) után klikkeljen az „Átszámol” ikonra.
  • Számlázási illetve szállítási adatok megadása: Ebben a részben az alábbi szállítási és számlázási adatok megadása történik.

              Legfontosabb adatok: Név, Utca, Házszám, Város, Irányítószám, Telefonszám, E-mail cím

  • A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak.
  • Áraink a készlet erejéig érvényesek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
  • A webáruházunkban minden termékünk árát bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel.
  • A megrendelés leadása előtt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, javíthatja az esetleges adatbeviteli hibákat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
  • A megrendelés elküldése a „Megrendelem” kék ikonra való kattintással történik.
  • A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus emailt küld.
  • Ha néhány perc leadása után sem érkezik meg az e-mail, azt javasoljuk: ellenőrizze a Spam/Levélszemét mappát.
  • A megrendelés visszaigazolásáról küldött e-mail nem számla. A számlát a termék kiszállításakor kapja meg.
  • Amint megkapja a visszaigazoló emailt, ellenőrizze az adatok helyességét. A számlát a vételár beérkezése után azonnal kiállítjuk, és a számlát utólagos módosítása nem lehetséges.

  • További információt az saleshu@nemoczech.cz e-mail címen igényelhet.

  • A kedd 12.00 óráig leadott rendeléseket minden héten pénteken szállítjuk a megadott címre.
  • Az áru felvétele a raktárból minden héten szerdán történik. Pénteken szállítja ki a csomagot a Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft. az Ön által megadott szállítási címre.
  • A a kiszállítás előtt  a futárcég telefonon értesíti az átadás pontosabb időpontjáról (velük lehet egyeztetni a szállítás-átvétel várható időpontját).
  • A megrendelés stornózása illetve utólagos módosítása a félreértések elkerülése céljából mindig írásban a [javascript protected email]címen történik.

Kérjük, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termék. Különösen fontos a telefonszám és az e-mail cím pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Amennyiben nem kap 2-3 órán belül automatikus visszaigazolást e-mailben, úgy ellenőrizze a kéretlen levelek (spam) gyűjtésére szolgáló mappát. A hibásan megadott adatokból származó szállítási problémákért Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal, az emiatt keletkező költségek teljes egészében a megrendelőt terhelik.